9.9.09

Ponteng Pose???

Dlu taim skola rendah, ade la buat keje-keje cmni. Skang da beso, xde la menggatal dok pose. Ponteng klu ade sbb-sbb tertentu jek (apekah???). Taun lps, alhamdulillah pose penuh sbb ngandongkan aniq. Taun ni arap-arap penuh gak.

Taim tecik-tecik dlu, aku penah digoda oleh sepinggan acar timun kt atas meja mkn. Aku rase la mama sajek jek buh acar tu kt ctu utk goda aku bukak pose. Apeda..ngn acar pn bleh tergode ker???.. tp itu dulu... skang tidak lagi...

Pastu aku penah ulang alik masok dapo bukak peti ais minum air kosong. Sedaappp giler taim tuh. Klu skang dpt pong best gak.. hehehe.. haip..pose..

Yg paling xlupe bile aku TERmakan pisang yg papa simpan kt tepi umah. Ekceli mmg ter pong. Rilek jek, p amek sebutir pastu ngap. Bile da smpai separoh bru teringt yg aku pose. Tapi…bleh plak aku g perabihkan sebijik pisang tuh dgn niat utk menggunakan alasan TER. Hehehe. Alang-alang da mkn, baik prabih truskan.xbaik bazir..hehehe…

Dh tetue neh (tuo ko??) bebwk la bertobat yer. Jenuh nnt nk ganti pose. Slamat berpose semua.

p/s :lagik 11 hari nk raye, tp cm xde feel plak. Adekah sbb ibu lom g sopeng di jln TAR?

2 comments:

  1. oooo...kecik2 pn liat nak pose yee..

    ReplyDelete
  2. zaman tecik-tecik bese la...skang tidak lg...hehehe

    ReplyDelete