19.9.11

Mahdeea

Cik Linda nak tgk tak permata hati Cik Zara dan Cik Ajai???

Tadaaaa...


Mahdeea Binti Mohd Faizal

Mahdeea ni sungguh la budak baik. Asek good mood jek. Gomol la mcm mana pun, hati tetap hepi. Tgk mcm ada harapan jd pot pet mcm mummy dia. Hahaha. Awal-awal sampai, terus merangkak p kt Abam Aniq. Mummy dia kata, Mahdeea suka dak laki. Hihih. Nnt kita tgk bila Iris pula jumpa Mahdeea k.


Aqif nampak kecik. Padahal, Aqif keluar awal seminggu dari Mahdeea. Hahaha.

Ibu 1st time jumpa Mahdeea. Taim mummy dia peknenkan Mahdeea pun ibu xjumpe. Nak masuk 9 bulan baru jumpe. Zara mcm tetau yg ayah dok teringin mkn mee kuah tulang dia tuh. Alhamdulillah Cik Zara. Dapat kami mentedarah mee kuah tulang lagi. Hehehe.

Terima kasih daun keladi, lain kali masaklah lagi.

3 comments:

  1. alalalallaa..comeynya anak dara ajai n zarah niii...mcm muka ajai aku tgk..tapi kulit putih macam maknyaa..hehehehe.. nanti la aku pulak p melawat dia.. weh baju abam Aniq macam baju Asiff... hahahahhaaa

    ReplyDelete
  2. Haah muke ajai. Putih sgt. Dlm erti kata, ko ckp ajai itam kan. haha.

    ReplyDelete
  3. hahahhahahahahhahaaaaaaa...... ni yang tak sabar2 nak p tgk Mahdeea nehhh.... harap2 ujung minggu ni fendy tak kerja, buleh la aku terjah umah diorg kejapp..

    ReplyDelete