20.9.11

Turns 9 Months

Sayang ibu, Muhammad Aqif Bin Shahrul Nizam dah masuk 9 bulan. Sekarang mulut mmg tak berenti membebel. Kejap papapa, kejap bababa, kejap tatata. Yg dia paling suka, ketap mulut cam gamba kt bawah ni, main air liur.

Mmg busuk masam la sayang ibu ni. Kadang-kadang main bukak tutup mulut utk buat belon air liur.

Layan la dia bercakap, mesti becok je mulut pot pet itu ini.


Nak kasi mamat ni mkn byk sikit, sebelum nak kasi mkn tuh, tayang kat dia mknan dia yg sedang dimasak atas dapo. Mmmg dia dok telan-telan air liur la nak mkn. Lps tuh kalau suap, mmg byk la dia mkn. Hahaha. Works for now la.

Dah pandai jugak berebut ngn abam. Abam main yg ni, dia pun nak main. Abam main yg tu, dia pun laju jek berubah ke yg tu. Abam kengkdg ada mengalah jugak.

Panjat-panjat mmg dah terer. Bila org tak kesahkan dia, mula la menuju kat tangga nak panjat gi tingkat atas. Bila kantoi, mula la sengeh-sengeh.

Adek Aqif ni nampak mcm suka pomen-pomen brg. Nnt besa bleh jd engineer k. Hahaha. Memandai jek ibu.

No comments:

Post a Comment