27.12.11

Dah Berjalan Tapi Gigi Tadek

Aqif dah pandai jalan. Walo pom hanya berjalan ala-ala "Drunken Master", tp dah more than 10 steps. Kengkdg stop tgh jalan sbb nak stabilkan diri. Kalau tak stabil jugak, mmg kedebum la menyembah bumi. Tp adek Aqif rilek je. Bontot tebal ngn "tempes".

Bile dah teringat yg die dah pandai jln, asek nak jln je la. Kasut cipet-cipet dah ade. Comel betul bile die berjln, bunyi cipet-cipet. Korg tau ke kasut cipet-cipet tuh. Ala kasut budak yg ade bunyi cipet-cipet tuh.

Bile mamat ni dah pandai jln ni, ibu dah tak bebas ke sane sini dlm umah. Ade jek yg follow. Huhu. Ingt nak bwk ke taman ke, kasi jln pepuas. Atas rumput nak tergolek-terguling ke, xde la saket sgt kn.


Fuyooh. Posing cam tepi kolam renang jek.

No comments:

Post a Comment