1.12.11

My Game - Sudoku

Sekarang ibu sudah giler sudoku. Asal ade mase terluang, musti tekun dok solve sudoku. Tgh susukan Aqif pom boleh lg ber"sudoku".

Tahun lepas, masuk wad utk deliverkan Aqif, ibu giat solving sudoku. Sampai dokter pom tego. Hehehe. Boring seh dok wad. So kena la wat samting yg xmemboringkan.

Skang Aqif dah besar sikit, boleh bersudoku blk. Hari tuh, beli buku sudoku kt Big Bad Wolf. Tp beli 1 jek. Rugi plak xbeli byk.

Bagus juga sudoku nih, bile memlm, main sudoku dlu, kompem lena la tido. Haha. Otak bekerja sebelum tido. Buku tuh pom dah lunyai dah asek dok kelek sane sini. Dah siap kena susu coklat la, air hujan la. Mmg nampak cam buku burok je.


Kengkdg boleh solve, kengkdg tak leh solve. Depends pd konsentrasi jugak. Kalau dah dak berdua tuh, nak join buat sudoku jugak, mane nak dtg konsentrasinye kan.

2 comments:

  1. heheh... aku ms preg amni kot, rajin gak layan. tp kat hp la. beli gak buku rsnya. tp xabis pun wat. hehehee...

    ReplyDelete
  2. yer lar... skang ni aku bru nak abiskan buku yg beli dulu..

    ReplyDelete