9.12.11

SSM or SBPA ?


Kecoh pasal mende ni 2-3 hari ni. Ibu pom tak baca habis lg pekeliling yg dah keluar tuh. Baca sekali lalu jek. Byk yg perlu difikirkan. Setiap sistem saraan pun ada pros and cons.

Makin ramai la org prektis kipas mengipas ni. Aii xmain la kipas-kipas. Muahahaha.
Opp...kembali tekun bekerja...Lalala.

2 comments:

  1. aku langsung tk fhm lagi. ahah mentang2 aku tak keje krajaan kan. nnti lah aku ty mmbe gomen ni, mls nk baca.

    ReplyDelete
  2. aku dah takleh nak kipas dah..sebab opis aku ni sejuk sampai kena pakai baju panas mcm nk pi obersea tu dah..hahahahaha

    ReplyDelete