29.8.12

Masih Mood Menu Iftar. Hahaha

Hihihi. Belum, belum gamba raya lg yer kengkwn. Kasi perabih post dulu entry pasal menu bulan Ramadhan hr tuh. 

Misi xmo beli makanan kt Param, hancur berkecai apabila ade org dok teringin mkn Itik Golek yg dijual kt sana. Ikutkan aje la.

Ni plak my feberet. Yummy. Resepi ade di entry ini ok. Mak pak pom dh mkn bertambah-tambah, bdk-bdk  lg ler. Aniq yg eksen xmo mkn sbb jage bdn pom, dok bertenggek dpn ibu bila ibu suap adek Aqif. Hehe. 


Ade plak roti yg nak hampir expired. Makanya, harus dicuba resepi ini dari Hana Memories. Resepi dah simpan bertahun dah, tp tak berbuat. Oven plak skang dh mmg permenant dok atas kaunter, barula rajin nak membakar segala mcm menda. Sedap jugak ni. Nyum-nyum. Set roti ni manis, pekena dgn sos kastad yg tawar-tawar sikit, mmg mabeles habis. Tp Sos kastad nyer xde plak disnap di dlm gambo ni. Sebok melantak la katekan. Haha. Korg cube la try.


Insyaallah pot luck opis ayah nnt, ibu nak wat yg ni la. Ok ke? Ok jek kan. Hehehe.

No comments:

Post a Comment