17.10.12

Sesaje Update BF

Lame tak cite psal BF kan. 

Alhamdulillah ibu masih menyusukan Aqif. Syukur sgt bila dapat cipta rekod diri sendiri menyusukan melebihi tempoh menyusukan Aniq dulu. Insyaallah akan diteruskan lagi.

Tapi tu la, bile dah nak sampai ujung-ujung, kdg-kdg amek sambil lewa je bile nk pumping. Kalau xde meeting, mmg akan pump 2 kali di ofis. Tp kalu ade meeting, mesti akan skip pumping session tuh. Haish. Mlm mmg tak sentuh pun pump tuh. Haha

Lagi 2 bulan jek lagi nak completekan penyusuan 2 tahun. Memule mcm seronok jugak, tp bile pk blk, sayu plak sbb nnt Aqif dah tak menyusu ngn ibu. Insyaallah kalau ada rezki lebih, ibu nk teruskan lagi walopun dah capai 24 bulan.

Semoga segalanya diberkati ALLAH.

No comments:

Post a Comment