2.10.12

Wish List 2.0

Erm..Okay...dah bulan 10 kan. Rerasenye ini adalah mase yang sesuai utk buat entry Wishlist. Hahaha. Jgn marah ayah.

Hr tuh mase puase, sedang gigih ibu nak buat kukis utk santapan beraya, hand mixer plak jem. Akibat dari terputar baju sendiri mase tgh dok pasang-pasang bende alah besi kt mixer tuh. Makanyer, satu dr besi tu xleh berputar dgn lancarnye. So kene la mengembangkan butter segala dgn menggunakan 1 jek besi pemutar tuh. Sungguh lambat yer. Iksh...anggap korg paham la ape ibu ckp ni ek. Kalu tak paham tgk gambo yek.


Lantas, demi memenuhi kehendak dan kemahiran diri utk buat dessert pastry etc, pinjam la handmixer TokMa disebabkan TokMa pom jarang nak membaking bagai. Namun, dh name pon pinjam kan, harus la dipulangkan semula. Jika dipulangkan, ibu akan kembali xde handmixer.(Cheh, yang ni nak pulak pulangkan, brg-brg len tuh, mcm buat rete sndri jek)

Ibu merasakan ia merupakan keperluan yang mendesak bagi memastikan aktiviti membaking ibu dapat diteruskan dari masa ke semasa. Hahaha.

Kesimpulannye, Ayah, kalau nk beli adiah utk ibu, mohon pertimbangan untuk hadiahkan mixer. Xkesah brand ape pom. Mahal ke murah ke, series ibu tak kesah. Tp kalu dpt seperti di gamba di bawah, adalah sangat dialukan. Sekian.

2 comments:

  1. kepada nizam..abah aniq dan aqief...silalah beli adiah mixer macam dalam gambar tu kat ibu rita...nanti sekali sekala buleh orang belakang umah pinjam..kekekekeke...

    ReplyDelete
  2. Bagus-bagus...ade org sokong...semoga dpt kelulusan

    ReplyDelete