21.11.12

Less Than 1 Month To Go

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, kurang 1 bulan lg je nk mencapai matlamat 24 bulan menyusukan Aqif. Semoga ibu berjaya sehingga ke akhirnya. Bila dah nk ujung-ujung ni, mmg production biasa-biasa shj. Mungkin otak asek dok pk, dh nk cukup 2 tahun, so bdn pom same berikan effect. Production hanya setakat yang diperlukan shj. Walaupun camtu, ibu masih kekalkan pumping 2 kali sehari.

Aqif plak mcm tetau jek die nak capai 2 tahun. Bila nak susu, dia sendiri yg akan baring dipangku ibu, tarik-tarik baju ibu sambil  ckp "Kak...Kak" (read : Bukak Bukak). Hihihi. Kengkdg, ibu buat tak paham, Aqif nak ape? Dia jwb blk "Nak nih nih nih." sambil tepuk-tepuk dada.

Aissshh... Rindu la ibu kt adek Aqif nanti. Semoga ALLAH permudahkan segalanya, In Sha ALLAH.


4 comments:

  1. tahniah rita, aku mmg kagum pada yang breastfeed anak2 ni...menjadi pembakar semangat aku, kalo dapat yang ke3 nak membreastfeedkan jugak.....insyaallah

    ReplyDelete
  2. Linda :
    terima kasih. In Sha ALLAH kite sesame kuatkan semangat memasing utk BF anak kite. Aku pun masih byk kekurangan ilmu BF ni. Sesame kite belaja k...

    erk... ko nnt p tak MAHA yang stat esok? (Sbb aku tau ko suke jln). Aku nk pesan pokok-pokok...kikiki..

    ReplyDelete
  3. rindu apa nya ibu, aqif ada je depan mata..hehe..ibu bole tido ngn aman pasni..bole start new production hehe

    ReplyDelete
  4. Hoohohoh....erne..entah la bleh aman ke tidak....hr tuh aqif mcm xbgn nyusu mlm, ibu jd cm tak lena tdo jek....tarik jugak suh nyusu...sekali silap tarik.... Tertarik Aniq...hahaha

    ReplyDelete